EET ve Vetfoxu? Jednoduše a bez starostí!

Jak funguje napojení na EET?

1. krok - vložení certifikátu do Vetfoxu

Pokud spadáte do kategorie povinných evidovat platby v EET je nutné si vyžádat na portálu správce daně autentizační údaje. Pokud ještě nemáte autentizační údaje, pokračujte podle tohoto návodu.

Jakmile obdržíte od správce daně své údaje, přejděte do nastavení společnosti, kde vložíte svůj certifikát.

Vložení certifikátu

Po nahrátí certifikátu zadejte heslo k certifikátu a čísla provozoven. (Každá ordinace by měla být v daňovém portálu založena jako samostatná provozovna.)

Zadání hesla

2. krok - vystavení dokladu a evidence v EET

Pokud je nastavení cerifikátu v pořádku, pak se při vystavení faktury nově zobrazí vedle zašrtávátka "Vystavit účetní doklad" zašrtávátko "Evidovat do EET". Ten zašrtněte, pokud se jedná o platbu, kterou je nutné evidovat v EET.

Vystavení účtenky

Jaké platby musíte posílat do EET?

Do EET musíte posílat platby, pokud prodáváte léky samostatně a příjímáte peníze v hotovosti nebo zákazník platí online platební kartou.

Pokud léky prodáváte k návštěvě nebo je úhrada hrazena převodem na účet, pak takové platby do EET posílat nemusíte.

Pokud určíte, že se má daná platba poslat do EET, Vetfox se automaticky spojí s centrální evidencí finanční správy, kam pošle požadované údaje. Následně se na dokladu, který předáte klientovi zobrazí tzv. FIK kód.

Naposledy aktualizováno: 24. 2. 2017

Nenašli jste odpověď nebo potřebujete lépe vysvětlit některé funkce Vetfoxu?

Napište nám